Hårdträning

Träffade Stina på Sportlife idag och jag ska gå på ytterligare ett auditionpass, nämligen BodyJam på måndag:) Det var väldigt roligt att träffa henne idag och hon är en sådär himla positiv person, så jag fick massa energi efter att ha åkt därifrån. Det regnar ute så jag är lite besviken med tanke på att jag snart ska vandra ut till bussen, men vad gör man inte för att jobba och tjäna pengar?

Träffade Jennifer under min morgonpromenad (som dock slutade efter tio minuter då regnet kom) och hon berättade att hon redan bokat tid för fler tatueringar. Hon har skrivit alla sina tre hästars namn i sindarin (alviska); ett i nacken och två längs med högra sidan, och gjort en scarification på revbenet (tre stjärnor) och nu är det armen som ska fyllas! Jag kommer nog aldrig att tatuera mig men jag är lite fascinerad utav det för många gånger artar det sig bättre än man kunnat tro och Jennifers är verkligen fina.

Här är två detaljerade tatueringar utav duktiga Carl Löfqvist på Wicked tattoo (http://www.myspace.com/wicked_tattoo_sweden):





Så, ätdags sen jobb! Hugs

Kommentarer
Postat av: Bell

Jag vill tatuera mig erika.. jag vet bara inte vad!?!?!?! Saknbar dig pusshej

2008-09-04 @ 22:15:27
URL: http://bellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0