Gårdagen

Goddag! Igår var det en ledig dag så jag gick upp när jag vaknade (vilket var 9.30) och tog en lång promenad innan frukost. Tog bussen till maxi för att inhandla kvällens tilltugg och åkte sedan, med en tung kasse, hem till Joakim. Kl16 kom han från jobbet så då begav vi oss till Ikea för lite inspiration inför den framtida flytten. Vi provade soffor, sängar, puffar, fåtöljer..och hittade många väldigt fina saker som hamnade på önskelistan. Köpte faktiskt bara en sak, aruba-tavlan med olivträdet (som jag har velat köpa sen jag såg den första gången) så den skönheten satt jag och tittade på under bilfärden hem. Hjärtat släppte mig hos Emma och vi hade en helt fulländad kväll. Jättemysigt med vin, ostbricka, kex, frukt och musik. Hon hade fixat så fint med massa tända ljus i sin öppna spis och henne nya fåtöljer, så där satt vi och pratade på.

Blev verkligen en lyckad kväll och TACK för ytterst, malmö och dansen.
Nu drar jag iväg till jobbet! Big hugs E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0