Dagen till ära

GRATTIS min Moa som idag fyller tjugo år!! Önskar jag vore i Berlin så jag kunde fira henne med en stor tårta och massa ballonger:)

Hälsade på Emma idag (som låg o sov när jag kom) för at hämta min väska, hon hade jobbat 17 timmar och sovit i typ 12 så hon var helt slut stackarn. Jobbat alldeles för mycket och tjänat ihop till hyran på bara en vecka (vilket iofs är bra att ha den betald) så jag förstår att hon mest vill sova när hon är ledig, haha;) Jobb mellan 16 och 22.30 idag, är hemma hos Jocce nu och ska snart nana. Han har problem med halsen och har lite svårt att andas..inte roligt, ska till doktorn imorn och kola upp detta.

Emma (syrran) har varit i Göteborg idag och hade med sig en present hem, ett fint litet navelsmycke i silver och rosa:) tänk vad gullig hon är, hon är ju jocces syrra men känns mer som min:) Love her lots!

Nu ska jag krypa ner bredvid min varma pojkvän i våra röda kärlekslakan, Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: moe

TACK KÄRA DU!!!!

2008-09-10 @ 13:21:44
URL: http://godgavemestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0