Bodybalance

Efter nio timmars arbete igår fanns det inget bättre sätt att slappna av än att gå på bodybalance. Jag njöt hela passet igenom med lugn andning och koncentration, så härligt! En solstund senare hämtade Anette upp mig och vi åkte hem till Jocce, som satt på helspänn i soffan och väntade på att finalen av Hell's Kichen skulle börja. För er som inte såg finalen: the best one got it! Rock med andra ord. Den dagen jag besöker Las Vegas är det jag som bokar bord på hans restaurang.

Dagen ser ut ungefär såhär:
In till stan och betala handpenning på vår reserverade soffa :)
Ta en sväng in till Gina och Åhléns och leta höstkofta
Troligen gå loss på varenda inredningsaffär..
Hem och ta en megapromenad
Ringa mormor
Bio med Johanna (Arn - Vid rikets slut) ojoj vad jag längtar!
Myskväll med familjen


Soffan..visst är den för fin?:)

Ha en fin fredag!
Stora kramar Erika

Kommentarer
Postat av: moe

SKITFIN soffa! verkligen hur fin som helst! och med plats för mkt kuddar och deg framför americas funniest/extreme home makeover och potatis i ugn:)) SAKNAR DET!!!!!<3

2008-09-12 @ 21:16:39
URL: http://godgavemestyle.blogg.se/
Postat av: Diana

Skitsnygg Soffa!! =)

2008-09-14 @ 22:23:54
URL: http://balk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0