Äntligen

Äntligen har jag kommit igång med träningen på allvar. Mår redan mycket bättre i kroppen!

Torsdag: Bodybalance direkt efter jobbet, avslappnande och behövligt.
Söndag: Tog en rejäl promenad
Måndag: Drog med mig Johanna på Bodypump på morgonen. Körde på stenhårt och det var så roligt!
Tisdag: Gym. Armar och lite ben kl10-11.
Idag var jag och tränade mage och rygg i en timme och nu är jag helt färdig efter att ha cyklat hem också.
Imorgon blir det vila, ska åka och hälsa på mormor, men på lördag blir det pump-morgon igen:)

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska snart till jobbet!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Diana

Bilderna Erikaa!! Vi gör nog Anders galen snart om vi inte lägger på ett kol. Du har ju inte msn heller =/ Så drygt att ta det via mail. Men skype då? eller chatten på facebook? Hör av dig så fort du kan! PUSS (L)

2008-09-19 @ 15:35:34
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: Diana

Bilderna Erikaa!! Vi gör nog Anders galen snart om vi inte lägger på ett kol. Du har ju inte msn heller =/ Så drygt att ta det via mail. Men skype då? eller chatten på facebook? Hör av dig så fort du kan! PUSS (L)

2008-09-19 @ 15:35:54
URL: http://balk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0