Nu äre klippt..

Tid Hos Zandhoff & co kl9 imorse. Linda tog emot mig och de närmsta tre timmarna låg mitt hårs öde i hennes händer. Och så bra det blev! Nya ljusa fräscha slingor och lite uppklippt, jag är jättenöjd:) Funderar nu på att förlänga håret nästa vecka (smarta jag som klipper mig kortare sen förlänger) men jag blev så himla sugen på det när vi pratade på om det. Jag är exakt likadan varje gång jag går till frisören. Direkt efter en klippning brukar jag springa till närmsta Åhléns eller Bellbox och inhandla bra hårvårds- och stylingprodukter. Tagen för stunden liksom.
Nej, nu ska jag ladda för spinning och eventuellt ett Mio-besök innan. Kram!
 

dålig bildkvalité och egentligen ser man inte mkt av håret, haha.

big nose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0