Lördag

Oktobermarknad idag hemma i Vänersborg. Alltid lika mysigt när det är det och dessutom höll sig vädret utan regn. Jocce och jag mötte upp mormor och morfar utanför Nordfeldts och tog en fika, sen vandrade vi runt och köpte strumpor, halsdukat, skinnhandskar och kokostoppar:)

Joakim och jag är hundvakter idag, till den här sötnosen:


Lilla Chanel, 4 månader:)


Jag och lillbusan i skogen.



Detta har jag köpt på marknaden idag:
KRYDDOR (fem burkar för 60 kr!)
STRUMPOR (14 för 100 kr)
NAVELSTAV (vanlig med äppelgröna stenar)
DONUT (en med chokladöverdrag, såklart)
KOKOSTOPPAR till min bror

Nu är det snart dags för naan-bröd med god indisk kryddig fyllning. Tikka Masala spice mix från Santa Maria är hur god som helst; try it! Många kramar E.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej

Fan nu fick du mig att langta hem. hur gar det med flytten?

Skicka mig din nya adress sa fort du flyttat.

Saknar dig. <3

2008-10-26 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0