Härliga dagar

Vuxna människor snattar inte, hur kan man ens tänka tanken!?
Är man 60 år och inte har råd med en vara på 11 kronor, varför ens bry sig om
att gå in i affären? Jag förstår inte..

En nio-timmars arbetsdag gick över förväntan snabbt. Jag var trött när jag gick genom kungsallén i morse, men så fort jag kom in på jobbet mådde jag bra och konstaterade att jag trivs så himla bra där. Det känns skönt att gå till jobbet när man vet att det är roligt! Så vill jag alltid ha det.

Emma kom och hämtade mig efter jobbet och vi tänkte ta en promenad, men eftersom vi båda var halvt utslagna efter för mycket/för lite sömn bestämde vi oss för att åka hem till mig istället. Pappa hade gjort jättegod kasslergratäng, sen blev det tinade mangotärningar och kaffe, mm så gott! Imorgon blir det gymmet, sen ska jag bara hem och slappa med pappa. Är ledig enda till söndag kväll nu så jag ska passa på att spendera varenda minut med alla jag tycker så mycket om:)

mango

Hälsade på farmor och farfar igår och blev bjuden på världens godaste fiskgratäng. Vi satt och åt, pratade om gamla minnen och tittade på gamla fotografier (bl.a från den tiden farfar gjorde lumpen i Gaza). Jättemånga fina fotografier i svart-vitt från allt från 40-, 50- och 60-talet. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Va mysigt det låter!



Så roligt att du har hittat till mig. Det innebär att du tillhör den "lokala" skaran! Superkul! Bokstäverna har jag köpt i USA men du kan hitta liknande på nätet via bl.a. Perlan Living. Även Panduro har en variant, omålad visserligen men betydligt billigare...



Lycka till och kom gärna tillbaks!!



Kram Karin

2008-10-11 @ 20:20:07
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! hoppas du får en trevlig kväll:)

2008-10-11 @ 20:26:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

tack:) gud hemskt att din dog! jag skulle bli helt förkrossad, har ju haft honom sen jag var 7 så:) mer än halva mitt liv. Får ingen ny kanin sen när han dör för både mamma och pappa är allergiska, men de får står ut:) hihi

2008-10-12 @ 23:08:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0