Graderna sjunker

Hej vintern (snart åtminstone).. Hoppade in lite extra igår mellan åtta och halv tolv. Tanken var ju att jag skulle gå till myrorna och köpa pälsmössan jag förälskat mig i för 65 kronor, men så blev då inte fallet. Gav mig istället hemmåt vid tolv-tiden och gjorde mig lite god mat innan jag cyklade till vårdcentralen för min sista vaccinspruta (mot hepatit). En motvind senare låg jag på pilatesbollen hemma och tränade magen, innan jag tog bussen tillbaka till trollhättan för att möta upp jocce på banken. Två nya konton, en miniorkidé och en ljuslykta senare åkte vi hem och firade Jocces mamma som fyllde år! Dagen till ära hade Emma bakat en kokostårta, mm.


Jag i väntan på bussen (i min nya jacka från myrorna för (!) 135kr)


Gosse-anka från La Villa som jag förälskade mig i :)

Dagen idag har sett ut såhär: JOBB.
Nu har jag äntligen kommit hem och tuggat i mig lite kyckling och mango. Sitter och lyssnar på min mamma som pratar med sig själv och pappa som talar om vad det är på tv-tablån ikväll. Intressant. Big hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0