Walking under the stars

Imorse var tanken att jag skulle vara riktigt på hugget och studsa upp ur sängen och dra på mig träningskläderna.. riktigt så entusiastisk som jag var igår då jag bokade in mig på bodypump 10.15, var jag inte idag. Efter en del snoozning krälade jag jämrande ur sängen och slängde mig i soffan med en tallrik yoghurt. Men enveten som man är cyklade jag iväg i minusgraderna och tog mig igenom passet helskinnad. Dock var jag inte på humör så jag störde mig på i princip det mesta. Som att instruktören tjatade sönder hela passet (hon var inte tyst en sekund!), att en man snett bakom mig stönade som en älg när han lyfte vikterna och att bara två "mammor-med-barn" hade orkat palla sig till sal2 för ett pass med bebisarna.


Denna, fast i "coral pink".. såklart!


Så när jag kom hem åt jag mat och bestämde mig för att gå ut och köpa mig en ny mobiltelefon. Självklart inte bara sådär, jag har tänkt att göra det ett tag nu (smart såhär innan jul) och har spanat ut den rätta. Min nya Samsung Touch Wiz ligger och väntar på att jag ska personlig-göra den..så det är vad som väntar imorgon!:)

Vandrade hem under stjärnorna efter jobbet. De har fått upp julbelysningen i kungsallén (stjärnor som hänger ner och ser ut som en hel himmel). Jag kände mig liten men lycklig..

Kommentarer
Postat av: Bell

En sån har jaaa :) Den är skita braa :)

2008-12-08 @ 11:39:34
URL: http://bellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0