Christmas cupcakes

Här sitter jag, sjuk som man är, och väntar på att något extremt kul ska flyga in genom fönstret. Men jag tittar ut och..ingenting kommer flygandes och knackar på rutan. Lite scrapbooking hade suttit fint, är i fullt sjå med att få in gamla bilder i mitt nya svarta album, men jag orkar inte gå utanför dörren (trots att det är ca 100 meter till Åhléns, och de har väl sånt?) Om jag ändå bestämmer mig för att visa mig för omvärlden måste jag hitta min största mössa någonsin för att gömma mitt sjuka blekansikte under.Pappa kommer snart på besök, han kanske kan följa med mig? 

Har suttit ett tag här och planerat julkvällen jag ska arrangera. Hittade bl.a dessa här godingarna:



Christmas cupcakes..hur goda ser inte de ut då? (recept.nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0