Nyinflyttade

Nu har vi flyttat in! Vi fick lägenheten i torsdags så ända sedan dess har vi byggt, plockat i och ur kartonger och flyttat in. Vi har fått jättemycket hjälp av världens bästa föräldrar (tack!) och det börjar se riktigt bra ut:) Efter besiktningen var vi jätteglada för vi kommer att få nytapetserat i varenda rum och nylagt golv i köket och vi får välja HELT själva:) Det känns verkligen hur bra som helst, jag trivs redan som fisken i vattnet:) Jag har insett först nu vilken tur vi haft att ha fått en lägenhet mitt i stan och med bra hyra. Det tar 30 sekunder så är man ute i allén, kan det bli bättre?

Nu ska vi ut på stan och kika in på Åhléns. Vi måste bara ha ett diskställ (ingen diskmaskin) och en dörrmatta.
Sköt om er, ni få men speciella, som läser:)
Stora kramar! Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

FANTASTISKT!!!! fan va fint! längtar efter att komma å hälsa på! nu ligger jag med 2 sovande barn bredvid mig och är barnvakt heeeeela helgen. må gott! pusss

2008-11-01 @ 21:39:17
URL: http://godgavemestyle.blogg.se/
Postat av: Moster

Vad kul det låter att packa upp lådor! Jag är supernyfiken och hoppas kunna få komma förbi och kolla när vi åker upp nästa gång! KRAM!

2008-11-02 @ 14:23:46
Postat av: maria

Hey Honey!=)

Va roligt att ni har flyttat och trivs nu=)

Jag måste verkligen komma och hälsa på er när ni har kommit i ordning ordentligt:)

Hur är det med dig annars? Saknar dig massor!!

Puss&Kram



2008-11-03 @ 17:43:19
Postat av: Diana

Vad roligt baby! :D Åh vad jag önskar att man bara hade alla fina människor nära sig, så att man bara kunde hälsa på. När som helst liksom. Men jag ska hälsa på. Någongång :) MISS YOU! Pu

2008-11-05 @ 23:31:14
URL: http://balk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0