Duktig

Å vad jag känner mig som en husmor idag.
Jag har diskat, städat badrummet, fått ordning på garderoberna och gått runt och plockat massor. Och ändå är klockan bara lite över ett:) Somnade aldrig om när J åkte till jobbet imorse kl06 utan jag lade mig i sängen igen och läste my Elle-magazine, härligt!

Europe music awards igår var bra, men jag var ändå lite besviken. Så pampigt som de har möjlighet att göra det kändes det bara okej. Det som riktigt toppade min lista var The Killers framträdande stående i kuber inne i en vägg, med 3D-bakgrund med text, kuber och högtalare som flög fram och tillbaka. Tvåa hamnar Estelle och Kanye West med "american boy"..sjuuukt bra live och så avslutade dem med en megabild på Barack Obama och båda sade "my american boy". Fint:) Pinks framträdande var bra även det, synd bara att det hände något med tv-sändningen precis i början av hennes "so what" så att ljudet försvann helt. Men i övrigt tyckte jag showen var ganska tapig, bortsett från Katy Perry som gjorde sin host-del lika störtskön som alltid.


The american boy. Obama. (fotat på tvn, bra där..)


Nu ska jag ta en sväng på stan och se om jag hittar nån fin nyårsoutfit, har märkt att det är glitter som gäller och det säger jag verkligen inte nej till! Kram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0