Min fredag (å vad jag älskar fredagar)

Å vad jag behöver helgen! Den kan inte komma mer lämpligt än nu. Dagen började med den segaste uppgången denna veckan. Jag orkade verkligen inte tänka på att ta mig ur sängen, så jag snoozade två gånger och tvingade mig sedan upp. Fredagar ser inte ut som de gjort förut, vi har alltid haft Sophia i jazz och Dennis i street, tot 3 timmar, men nu när Dennis inte har oss längre, har vi Sophia i jazz och modernt, tot 3 timmar.
Today starting modern.. Hela veckan har min kropp känts så trött, det är precis som att den redan har slutat, trots att det är två veckor kvar. Huvudet är klart, men kroppen helt mos.

Hsh började vi med modernt. Uppvärmningen gick bra, känner fortfarande av min fot, men det går faktiskt förvånansvärt bra ändå. Jag vet vilka vinklar som inte funkar. Började med en helt underbar koreografi sen.. Sophia överträffar sig själv varje gång hon gör en ny dans, de bara flyter och är så härliga. Det var väldigt ansträngande men så snyggt!

En kvarts paus sen körde vi igång med jazz. Några riktigt härliga, men jobbiga, diagonaler körde slut på både mig och resten av klassen.

Mary och jag var och bättrade på brännan inför Tunisien. Idag var det alleles lagom varmt i solariet, ibland är det sådär varmt att man inte vet vart man ska ta vägen.

Städade hela lägenheten när jag kom hem. Dammsög, dammtorkade och skurade alla köksluckor i köket. Puh, nu får Moa ta resten av flyttstädningen haha nejdå!
Indiana Jones ikväll då, jag som älskar äventyrsfilmer..lite nostalgi kl21!
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0