Torsdagsmorgon

Tog min morgonpromenad, som jag nu börjat med igen, och väckte mig själv i solen. Det är redan 16 grader ute och klockan är bara lite över tio. Drömde massa konstiga drömmar inatt igen. Jag har alltid drömt mycket och jag kommer för det mesta alltid ihåg vad jag drömt, men saken är den att det inte är vanliga drömmar, det är mer historier eller filmer om man hellre vill kalla det så.. Det är som en filmatisering av mina tankar och jag kan säkerligen skriva en bok varje morgon jag vaknar. Är det någon annan som drömmer mycket?

Idag är det en lång dag.. dans från 10.45-17, sen till elsas hus för prat med designern till klänningen jag ska ha på mig (på lördagens modevisning och dans på elsas hus!) och så blir de genrep. Ha en fin dag! Pok

Kommentarer
Postat av: jossan

fin blogg:)

2008-05-08 @ 10:21:11
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Jossan

tack så mycket! tycker du header är väldigt fin som den är :)

2008-05-08 @ 23:28:03
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0