Tidig morgon

Godmorgon! Inatt har det inte varit för många timmar sömn, men det får man ta när det är sista veckan. En heldag ute i Valla med yoga, kubspel och massa djur igår. Hela dagen höll vi oss i solen och inte många av oss tänkte på solskyddsfaktor, inte minst jag.. så lagom till middagen på Ghingis igårkväll var alla lite smått blossröda. Jag bestämde mig ganska snart att jag iaf inte skulle ha min hallonröda klänning, då det skulle se ut som om jag kom i heldress.
Maten på Ghingis var himla god. Mongolisk buffé där alla fick ta en tallrik rå mat, som sedan wookades i köket. Efterrättsbuffé efteråt som även den satte prägel på smaklökarna:)

Diana, jag, Maria, Moa o Catta gick till Storan och satte oss och mös en stund. Sedan blev det bara jag och Diana kvar och vi tänke kila vidare till Platens. Men efter många om och men cyklae vi hem istället.

Å sjukaste! Jag (min nöt) tog ingen tröja med mig för jag räknade inte med att det skulle bli så sent och dessutom kände jag mig som en kamin så jag trodde inte jag skulle frysa. Det fick jag ju smaka på. Jag frös ganska mycket och ville bara hem till min varma säng. Så när vi stapplade bort mot cyklarna upptäkte jag att det låg en tröja i min cykelkorg (!) och det var ingen utav tjejerna som lagt en där, för då hade jag ju känt igen den. "Gud hör bön!" täntkte jag bara och blev troende för ett ögonblick. Tack! Vem det än var som bestämde sig för att lägga tröjan där..den räddade min cykelfärd hem.

Idag blir det avslutning på Lunnevad, ska med tåget nu halv åtta och äta frukost där ute:)
Ikväll ska vi till Carro i Nkpg på party! Hoppas alla har det bra i solen! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0