Söndag

Godmorgon! Vaknade förvänansvärt pigg idag med tanke på hur veckan har sett ut. Det har blivit många sena kvällar, blåsor på fötterna och brännmärken. Igår var vi då på Elsas hus och dansade mellan band och modevisning. Jag hade på mig en bedårande spetsklänning som Anna designat. Älskade den! (Kommer på bild)
Först blev vi eskorterade till Ljunkan och fick oss iordninggjorda. Vi blev sminkade som geishor, fick knallrosa nagellack från NOUB och en åtstramad knut på huvudet. Dansen gick väldigt bra och alla verkade gilla den. Efteråt satt vi i logen och åt lite gott och pratade. Alla utom Maria som fick jätteont i magen och ner mot jumskarna. Det slutade med att jag gick iväg med bestämda steg och fick lånat en bil utav ung scen öst så att hanna och jag kunde köra henne till akuten. Som tur var försvann kramperna på stackars Mary, men vi gick iaf in för att prata med någon. Det verkade inget allvarligt enligt henne utan vi skulle komma tillbaka om värkerna gjorde det. Som tur var höll sig natten lugn och nu ska vi ut i solen.

Blev lite skraj där ett tag. Tycker inte om när andra har ont när man inte kan göra nåt.
Ha en fin dag! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0