Last day of the week

God kväll allesammans! Dagen har bestått utav en tripp till Gamla Linköping (med bla knyppelboden, handelsboden, barnbokhandeln och chokladboden) för att visa Marie den fina stadsdelen, mamma och jag har varit där ett x antal gånger redan. Mamma öppnade sin famn för det lilla samhället och vill verkligen ha ett eget litet torp, med en liten bakgård med fina utemöbler och härliga växter.
Efter besöket åkte vi tillbaka till lägenheten och packade in en hel del utav mina bosaker i bilen..vi fyllde nästan bilen och kommer nog göra det mer än väl nästa gång mamma och pappa kommer upp för att flytta hem resten av mina saker.

Efter att mami och marie åkt hem tog jag mig en frisk powerwalk på ungefär 40 min:) Skönt att vara ute i friska luften. I takt med mina steg till musiken i öronen rekade jag lite fotoplatser och upptäckte en underbar allé vid ett naturreservat. Mitt under mitt rekande kom regnet och förfriskade mig ännu mer, det ar riktigt mysigt med kallt vårregn.



Nu har Moa och jag precis kollat klart "Guldkompassen"..en oväntad film som vi båda hade våra föraningar om i början. Vi trodde i princip att det var en modeslav till "Narnia", utav trailern att dömma, men vi hade totalfel. En överraskande och välgjord film..se den! Nu ska jag ställa mig på balkongen och dofta lite friskt vårregn ett tag, kanske ta en promenad till?
Sköt om er! Pok

Kommentarer
Postat av: Bellbell

Ja men den är skitbra :-) Man längtar tills nästa kommer ut, ses i morn handsome! Puuuss

2008-05-18 @ 22:20:24
URL: http://bellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0