Full rulle

Godmorgon! Då var det dags att upp o hoppa i värmen och göra sig redo för en heldag med dans. Först är det Lunnevadsdagen kl13 och självklart ska vi vara med och visa upp oss. Jag, Evelina, Issa och Madde ska hålla till på den gamla bron och jobba utifrån vind. De andra ska bla klättra i träd (och dansa så gott det går) och leka apor i kontorskläder. Det kommer bli en varm dag så jag hoppas innerligt att träden skuggar oss.
Efter det hinner vi precis hem för att slänga i oss lunch, sen bär det av till Ljunkan där vi ska bli fixade med smink, hår och kläder. Sen blir det en snabb genomgång på Elsas Hus och sedan börjar hela modevisningen kl19.Ni som vill komma och kolla så kostar biljetterna 60kr och det kommer bli en kväll med musik, dans, mode och konst. Missa inte!

Det blev ingen promenad imorse. Jag har bestämt mig för att jag ska låta mig själv vila på helgerna och köra hårt på veckorna istället. Kroppen kan behöva en paus och dessutom är det alldeles för varmt att powerwalka kl10.

Have a good day:) Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0