Faaaan

Detta har jag sagt förut, men nu sjutton tänker jag inte titta mer på Eurovision Song Contest. Döm mig om ni vill men nu röstar inte länderna på bidragen längre, de röstar på länderna. Åh! Jag blir så irriterad!!!
Och det gör inte saken bättre heller att oskyldiga Björn Gustafsson förlöjligar hela förbannade presentationen av poängen från oss. Fine, vi svenskar älskar honom och vet att han är en grym komiker, men varför göra sverige till åtlöje inför varenda jävla annat land och bjuda dem på en blond fjolla när ingen annan än vi vet vem han är. Åh, jag klarar inte av det. 21a plats, förbannade eurovision alltså. Tänk lite nytt! OCH Sverige; BOJKOTTA EUROVISION SONG CONTEST och bevisa att ni är fan så mycket bättre än den tävlingen, för där är det inte professionellt längre. Uh!
Godnatt!

Hoppas alla mår bra (trots min utskällning) Puss och kram!

(En kick till Aftonbladet också: "Sahlene gav Charlotte en 2a!" Va sjutton!? Det är väl inte hon som har bestämt poängen själv eller? Himla tidningar alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0