Röd måndag

Vaknade tidigt men mösade i sängen ett bra tag innan vi orkade dra oss upp.
Siba en sväng, köpte mig en vårgul hoodie från J Lindeberg:)

Har varit hos Frida halva dagen och myst. Hennes kanin Lotus var väldigt svart och söt, men aningen aggro. Hon körde loppet på mattan när hon ville ha uppmärksamhet och sköt som ett spjut upp och ner i sofforna. Och på tal om det så är det en liten vilsen harunge här utanför jocces hus som gömmer sig under en av bilarna. Jag och emma var ute nyss och försökte mata den och han var framme vid mina händer och nosade, sen kröp han in under bilen igen.. stackarn, han kanske fryser ihjäl utan sin mamma:(

Kollade på preimären av "so you think yo ucan dance" idag också. Det spratt i benen efter ett tag. Många sjukt duktiga dansare! Sen kom jocce o patrik hem från biltrimning i Stenugsund och då blev det kinamat!
Nu ska jag nana. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0