Night

För att smälta lite kollar jag på Tiffany Persson från HippHipp istället och garvar som en tok haha!
Idag var det Ikea för hela slanten, vi har köpt hyllor, bord, en matta och lite annat plock. Måste sett roligt ut när jag stod på bussen och försökte balansera en 2 m lång hylla (som egentligen varit sidan av ett skåp, fyndhörnan för 49 spänn..värt!). Vid Tönsbergsgatan finns en busshållplats och adressen ropades ut i hela bussen, det var bara det att det lät som att rösten sade "hönsbajsgatan" och moa och jag brast ut i världens skratt!
Gjorde godaste lunchen idag dessutom (samma som i förrgår med min fajitaskyckling mmm) och så har vi ställt om lite här hemma. Sov gott! /Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0