Fredag

Home sweet home. Lång dag igår med repning och tillägg på koreografier. Street i 3 timmar som vanligt och har nu fått ihop Emmas after work-koreografi! Buss o tåg hem sen tog jag bilen direkt till Uddevalla för att hämta min kära familj, som varit på skidresa i Hemsedal.
Sen kom Jocce och hälsade på såklart:) skönt att träffa honom igen..

Vaknade kl5 imorse (Jocce hade glömt att stänga av arbetsalarmet) och gick in på toaletten. Till min fasa märkte jag att piercingen hade blött under natten, antagligen har jag råkat slå i den, så jag tog fram tops och papper och allt annat för att göra rent. Samtidigt som jag gjorde detta försvan långsamt alla ljud runt om mig, mina öron blev glödheta och det tjöt ett obehagligt högt ljud i huvudet på mig. Sen svartnade det för ögonen och jag trodde verkligen att jag skulle svimma. Jag kastade vatten i ansiktet och munnen och andades så mycket jag kunde. Jag svimmade inte men satt där ett bra tag och väntade ut det.. Obehagligt.

I em blir det påskmiddag hos farmor & farfar :) ägg till alla! Kramar

Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig fortsättning på dagen och Glad Påsk! :)

2008-03-21 @ 11:52:34
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0