Fotboll

Dagen har varit seg, oerhört seg. Tias och jag satte oss och tittade på "saving private ryan" sen har det inte hänt så mycket mer. Mamma och jag tog en långpromenad i solen och snön för att rensa både hjärnan och näsan med frisk luft. Pappa och jag var på ica och handlade inför min och tias föräldrafria helg (mamma o pappa åker till fjällen) när solen började gå ner och det räckte att vara inne i affären 30 minuter för att graderna skulle sjunka tydligt. 



Sitter och väntar på jocce nu som ska komma och hämta mig:) kollar på fotbollen mellan sverige-brasilien och det har hittills varit en tuff match. Båda lagen verkar ligga på samma nivå idag och det kommer att bli tufft att få in många mål, tror jag som inte är fotbollsproffs nånstans haha. Tias och jag spelade även playstation idag..jättekul med riktigt gamla spel! Kram på alla

image154


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0