Skolavslutning

Today's the big day for my brother.. han har slutat 9an! OM han var stilig idag med kavaj o vita skor, görsnygg! Kändes lite konstigt att återse gamla lärare och klasskamrater, men det hör ju till att alla är där på skolavslutningar (eftersom i princip alla jag gick i klass med under grundskolan har yngre syskon).


Best brother i full mudering


Kavajtillrättning




Betygen var han nöjd med:)


Min söta Elin var på plats


..och mamma Tove med kameran i beredskap..


..och Julia såklart (elins syrra; tias classmate)


Söta Linn var också där! (Jennies sis)


Självklart var jag på plats för att agera paparazi och gratta brorsan!


ETT AVSLUTANDE KORT PÅ MATTIAS..nu äre gymnasiet nästa!



Ps. Har skickat alla Tunisien-pics till Mary idag så förhoppningsvis får jag en cd i brevlådan denna veckan med alla bilder (från alla kameror) på, så kommer min resedagbok!:)
Xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Diana

yes! Vi väntar på bilderna.. :)

2008-06-10 @ 21:37:56
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Va fin han var brodern din! Du får verkligen hälsa och gratta :)

Saknar dig och Elin. Hoppas du haft det fint i Tunisien.

Kramar

2008-06-11 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0