Ny dag


This is what I like



Idag gör jag många nya saker..nästan iaf. Lånade Jocces bil imorse och åkte till Sportlife och tränade, där var väldigt stort och fint och jag villade bort mig lite eftersom det var första besöket där. Ett pump-pass för hurtiga Stina gjorde att jag mådde mycket bättre! När jag senare skulle ta bussen hem från torget kom 24an in alldeles för sent, så jag missade min 65a och gick upp till pappas kontor för att hälsa på tills nästa buss skulle komma. Som tur var skulle pappa hem en sväng för att möta upp Mattias och de hemkommande från Jönköpingslanet, så jag slapp åka buss:)

Sen börjar jobbet ikväll, eller ja, bredvidgång två dagar sen börjar jag på lördag.

Håller på för fullt och brottas med mitt rum, lite pö om pö då det finns tid och ork. Det är så mycket småpill! Som att papper ska ner i lådor och så fanns det visst ingen plats i lådorna, så man får rensa där innan man kan lägga ner papprena i lådorna och sen när man väl lagt ner papprena så hittar man andra papper som ska få plats. Puh.
Nej vet ni vad. Nu ska jag packa iordning mig och gosa lite med Sniff, sen bär de av till jobbet. Trevlig kväll!
Puss och kram Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0