Baldag

Vaknade tio imorse och visste knappt vad jag hette, så trött jag var. Somnade om och väcktes av att Sofia ringde tjugo i tolv (!) och bestämde mig för att det var nog med sömn. Hämtade Tias kl0.30 inatt från avslutningen på frida. Det hade nog varit lite jobbigt, som jag förstod på honom, eftersom de flesta gått i skolan tillsammans i nio år.

Hsh har solen skinit lite som den själv velat idag. Så fort jag tagit av mig i bara bikini har den gått i moln, och direkt jag klätt på mig igen för att sedan lägga mig och läsa tittade den fram på eget behag. Sniff fick självklart vara ute han också, det enda som bekymmrar mig ibland är de förbannat elaka katterna som stryker omkring och skrämmer min stackars söting. Han är åtta år min kanin, men man kan tro att han är tre, både pga utseende och allertheten.

Vänersborgs studenter hade bal idag så mamma och jag cyklade in för att gratta och ta kort:) Många fina klänningar att spana på!


Sötaste grannen Erica och min syssling Dennis. Fint par:)


Den cerise klänningen i mitten blev en favorit:) Enkel men fin


Jonathan var stilig!


Min classmate från Frida, Andreas, kom o bar på denna söta collien:)


Värdparet...


Caroline visade upp sina vita tänder;) och sin vackra klänning!


Dennis o Erica:)


Elin hade en väldigt fin äpplegrön klänning:)


Lyckades tyvärr inte ta en bättre bild än denna på min vackra Malin.
Hon strålade i sin klänning, lika fin som alltid:) Grattis gumman!

Tanken var att Sof och jag skulle ner till promen och ta en öl ikväll efter hennes jobb, men nu är det ösregn och 15 grader så vi får skjuta fram den ölen till en annan dag, haha! Ha en bra kväll!
Xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0