Vanliga hemmadagar

Tias och jag hade en seg hemmadag, då jag slutade 12.30 i tisdags. Jag kikade lite i landet och hittade alla dessa godingar (som inte blev så skarpa i min kamera):



Jordgubbar och mjölk är det bästa som finns och jag talade om för min bror att om det var någon kategori utav mat som jag var tvungen att hålla mig till så skulle det vara "Frukt & Grönt" inga tvivel!




Någon dag senare kom Elin hit för att hälsa på och då blev det slingning! När jag fixat klart hennes hår skulle vi ge oss på min, men så såg jag att det faktiskt inte ser så mörkt ut i botten, så min färg får vänta några veckor till!
Men någonting var jag ju tvungen att färga..så det fick bli fransarna. Blåsvart färg från Depend. Superbra!


Elin blev nöjd med håret:)





Sen försökte jag få min herr kanin att sitta still, men han tyckte kameran var alldeles för intressant så han var tvungen att köra fram huvudet i den. Haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0