Tisdag 22a: Hello today!

Hello today! Japp, jag har åkt på en himla förkylning mitt i självaste sommaren..hur lyckas man? Har inte legat mycket ute i solen på min lediga dag då näsan, hjärnan och mitt immunförsvar varit totalt kollapsat. Tänke pigga upp mig själv och visa lite bilder på det som har hänt det sista här i mitt händelserika liv:)
Freuda (Frida) och jag bestämde ju oss för att åka och hälsa på grabbarna grus (jocce o putta) en helg och klev på bussen till Smögen. Obeskrivligt roligt hade vi på ditresan (som jag inte lyckats dokumentera alls) och en himla mysig helg på västkusten. Killarna blev..mer eller mindre tagna på sängen av att vi dök up.


Han kom i vattnet efter många om och men..


Vacker utsikt i badviken i Solvik

Min söta freuda


Pojkarna


Vackert par:)


Haha, like you alot! Jocces tröja som vi båda älskar och som jag har en tendens att lägga beslag på.


Dagen efter..


O så en liten söt Linn från utgången under fallens mitt upp i allt..:)


Byebye


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej min fis! allt bra med dig? :) Du har fått mitt mail va? Har du mailat Anders nått?? Kisss

2008-08-01 @ 15:02:56
URL: http://balk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0