Skräcklan

Med solhandduken och bikinin i högsta hugg mötte jag Åsa, Malin och nyfriserade Sanna utanför Evas klipp. Helt plötsligt var alla blonda och kortklippta (förutom jag med min man) och vi traskade iväg till Kalasboden för att inhandla lite lunch. Tonfisksallad blev det för min del:)


Smörgåstårta köpte Åsa och smaskade på:) Kalasboden har ALLT!

På vägen ner till Skräcklan gick vi förbi Emmas nya (snygga!) lägenhet och gick upp för att kika på innehållet. Helt bedårande lya med bästa lägen mitt inne i stan. Jättefint inrett och det stod Emma på varenda grej:)
Tillslut kom vi ner till parken och lade oss på gräset och åt våran lunch, doppade oss i det svinkalla vattnet och gick upp för att torka och få tillbaka känseln i tårna igen.


Sanna, Emma och en stor glass


Lusen i gräset


Gräset var grönt


Sanna flippade ur när hon skulle klä på sig (ovanligt haha)

Och där var den vackra lediga dagen gjord:) Tack tjejer för massa mys!
På kvällen cyklade jag och min älsklings-jocce till Hamnkrogen och mös (massa mys denna dag) med jättegod Ceasarsallad och kaffe i kvällssolen. Pusz till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0