My day

Hey folks. Nu är jag dålig på updaten igen, i know. Men såhär mitt i sommarn är det alltid mycket att göra. Är det inte jobb är det nåt annat. Nu har jag visserligen varit i Smögen och på Gullholmen så jag har helt enkelt inte brytt mig om att höra av mig. Stängde tom av min telefon och lämnade kvar den i husvagnen för att jag inte orkade bli nådd, så himla skönt att bara stänga ute resten av världen och vara med dem man är med:)
Frida och jag tog en överraskningsresa till Jocce o Putta i Smögen och väntade i förtältet tre timmar (!!) innan de kom hem från bryggan. Där satt vi och de hade ingen aning om vad som väntade såå kul! Lite söta bilder från vårt äventyr kommer snart.

M o M var här nyss och knackade på dörren. De kom hit och lämnade en påse med lite prylar som Lena och Janne köpt till oss när de var i Italien (thank you) så jag bjöd på kaffe och ballerina (åtminstone nåt). Själv drack jag mitt nyinköpta gröna citruste; som är väldigt gott:) Ska köra Mattias hem till mormor o morfar sen så han får se matchen morfar beställt till tvn (IFK Gbg..såklart). Men först blir det gymmet! Tränar ju gratis i Thn hela sommaren tills Sportlife öppnar i Vänersborg i oktober..himla bra de.

Ikväll blire strandgatan med Frida, Patrik o Jocce! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0