Tunisien

Okej, plans on! Nu kanske det bär av till Tunisien med tjejerna i början av juni.
Vi var inne på alla resebyråer vi kunde hitta i stan och överröste de resesäljande männen och kvinnorna med frågor. Vi pratade alla i mun på varandra så ett tag trodde jag att hon bakom disken skulle dra till med en lögn om att hon visste att resebyrån på storgatan, konstigt nog sålde en resa till Maldiverna för bara 2000 spänn per person (!) och bli av med oss fortare än att hon skulle hinna räkna bokstäverna i "krokodil".
Förvånansvärt höll hon humöret uppe och tyckte aaabsolut att vi skulle åka till Tunisien,
så nu har jag pratat med ytterligare en resebyrå (dock på telefon) och preliminärbokat en resa!

Julen har inte försvunnit ur vår lägenhet ännu, konstigt nog (jag trodde verkligen att julstjärnorna, ljusstakarna och amarylissen skulle fly balkongvägen så fort julen var över, men de står och hänger kvar på samma plats), så imorn tänkte jag ta tag i problemet och putta in prylarna i skåpen (inte amarylissen givetvis, som förresten har gjort en stark comeback och producerat åtta (8!) blommor på mindre än en vecka) så att vi kan återgå till vardagsrött igen.

Dags för sängen. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0