Slut på helgen

Vinkade av Joakim för 4½ timme sedan..saknade honom redan då.
Helgen har varit jättehärlig, tackar stormen lite som gjorde att vi inte fick dåligt samvete av att bara ligga inne halva dagar, och kramas och titta på film (smile).
I fredags höll jag och mina vänner mig vaken till kl02 då vi tittade på "Råttatouille" för min andra gång.
Jag och Hanna bokstavligen vek oss av skratt då Remi (råttan) och Linguini (pojken) försöker laga mat tillsammans hemma i Linguinis lägenhet!
Inte nog med det. Igår kväll tittade jag, Jocce o Moa på "I am legend" och spände såväl mag- som käkmuskler. Jag satt på spänn heela filmen, men det var det värt för den var fruktansvärt bra. Will Smith är kanon.
Sen, för att lätta upp stämningen en aning, tittade vi på "Råttatouille" (igen).. Joakim hade ju inte sett den.


image20


Idag åkte älsklingen och jag till stan och käkade lunch på George; crêpes med räkröra blev vad som slank ner i min mage:) Nu har han nog kommit hem till Trollhättan igen och dit ska även jag, fast inte fören fredag.
Pratade med min kära Emma som bor och dansar i Stockholm. Henne ska jag ta och hälsa på om två veckor och det ser jag fram emot. Men först är det födelsedagar för dörren (Linn 20 imorgon och min bror 15 på tisdag!) så helgen som kommer blir det kalas!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0