Resa, travel.. bon voyage!

På tal om resa, eftersom det verkligen är toppämnet i dessa gråa dagar.
Pratar med min barndomsvän Johanna just nu och kom att tänka på våra
härliga resor till bland annat Bosnien (fredskonferensen) och många andra
småtrippar, som har varit guld att ha i minnet.

Hur som helst har jag inte tänkt att ha en utläggning här och nu över vart jag har varit
och vart jag vill åka, etc etc. Tänkte bara uppmana folk att resa mer, för det är så
nyttigt och så himla roligt!
Datum att se fram emot (main):

24/1 - Namnsdag:)
29-31/1 - Sälen?
18-24/2 - Sportlov
3-9/3 - Åre med Joakim
10-14/3 - Stockholm
24-30/3 - Påsklov
4-6/4 - Malå med Joakim
7-11/4 - Slutproduktion!

30/4- Joakim v Erika 3 år :)
1-4/5 - Rom med fam
29/5 - Flytta hem från Linköping
1-8/6 - Tunisien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0