Inte alltid lika intelligent

Sådärja, då var jag tillbaka efter några dagar av skrivledighet. Istället har jag dansat, läst och handlat underkläder. Jag hoppas verkligen inte att min älskade mamma läser detta inlägget, för hon är den som verkligen vet hur det ser ut i min garderob.. tro mig, jag skulle kunna öppna en underklädersbutik så fort nån bad mig. Men eftersom det är en av mina passioner så blir det fler till familjen i lådan. Närmare bestämt sju stycken idag. Hm.
Var på H&M idag och kollade in Aids-kollektionen (Fashion against Aids), där bla Timbaland, Scissor Sisters och Rihanna varit med och designat. Jag tyckte mycket om alla kläderna, men det fanns inget kvar i min storlek, eftersom mitt smarta jag var där på em.

Håller på att redigera om lite i bloggen, så det kommer att se lite halvtaskigt ut ett tag..ha överseende med det:)
I helgen ska jag till min Emma i Stockholm och ha det mysigt. God middag imorn och utgång på lördag..sen blir det väl bara slappdag på söndag antar jag.

Koreograferat med Kajza idag till våran jazzläxa...det gick smidigt och var sjukt roligt!
Vi har valt en låt med "Panic! At the disco" som heter "Nails for breakfust" och den är underbar. Värsta kicken.

Saknar många människor just nu, men jag har det ytterst bra här uppe för det.
Moa och jag var på Donken förut och gottade oss lite, då kom jag på en rolig grej jag kläckte ur mig i sommras..
Jag: "Men du kan inte äta skräpmat idag igen heller, inte jag iaf! Seriöst, de är ingen riktig mat med donken!"
Jocce: "Äh, det är ju kött och potatis.."
Jag: "O vart fan har du potatisen!?"
Jocce: "Hahaha! Pommesfritten dummer"

Jag = smart.. nej. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0