Ett x antal

Första dagen på andra veckan, efter julledigheten.
Min kropp vill inget annat än att röra på sig, men mina ben och min fot vill uppenbarligen
någonting helt annat. I torsdags lyckades jag få in något irriterande i min vänstra fot.
Först trodde jag att det bara var en spricka, men nu har det börjat svullna och det gör ont
att gå på, så vem vet vad jag antagligen måste plocka ut.
Dessutom vill mina benhinnor helt enkelt inte sluta göra ont.

Gnäll gnäll, visst, men har man ont vill man ha bekräftelse och sympati.
Hursomhelst är jag back on track, och det är bara så jäkla roligt just nu!

Me and Moe only, i lägenheten nu då. Kanske tycks trångt att vara två i en femma,
men jag trivs!
Överträffade mig själv i matlagningen idag, då jag tillagade kyckling (hör och häpna!)
med helt nya tillhörande ingredienser, som jag med nöje tuggade i mig:)
Bakade scones igår med Maria och Hanna, på tal om mat.
Jag täckte inte bara mina scones utan även halva vardagsrummet med jordgubbsmarmelad, haha.


399620-6
Sitter här och tittar på nåt vetenskapsprogram samtidigt som jag dricker iskallt vatten
ur en av Moas nyinköpta storglas från Marimekko:)
Dessutom förbannar jag mig lite smått över min gymnasietid och att jag borde tagit
allvarligare på datalektionerna, så att jag möjligtvis skulle kommit ihåg någonting
jag kunde ha användning för idag (himla blogg!) Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0