Torsdag

Idag grät jag nästan när jag dansade, jag fick en sån otrolig känsla i kroppen till både koreografi och musik och jag blev helt enkelt så himla glad, jag kunde inte sluta le!
Solen har skinit idag och det har varit vår hela dagen. Tyvärr har jag inte sett så mycket av den då jag hållt mig inne i danssalen. Tre timmar ragga och street till slutproduktionen på eftermiddagen..sjukt kul men kämpigt! Hoppade in i solariet efteråt och somnade direkt, vilket var skönt, men sen skulle jag cykla hem på tom mage och sluttränad kropp. Väl hemma kastade jag mig in i köket och gjorde en helgod couscoussallad:)

Nu har jag gått en promenad med mina Tunis-brudar och så har Sanne kommit på besök:)
Nu ska jag kika in lite vackra vårskor och sen ringa till min baby och säga att jag älskar honom! Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0