Hej igen

Nu har jag ätit semla som jag själv köpt (stolt)! Mattias sitter här bakom mig och spelar guitarhero, det låter riktigt bra förutom att han blir förbannad lite emellanåt, haha. Ikväll blir de mat på O'learys med familjen, där jag och Emma för övrigt var när jag hälsade på henne i Södertälje. Hon kommer hem till helgen eftersom hon har lov nästa vecka så jag tänkte passa på att träffa henne.
O så ska jag ju boka tid hos farmor och farfar så de får rena fönster;)
399620-76
(På farfars 70årsdag i skärhamn.. sötnosar)

Nåt annat jag verkligen måste ta tag i är att lägga ut min balklänning..antingen på nätet eller sätta upp en bild på Ica eller nåt. Tänkte hyra ut den om någon söt flicka vill ha den på studentbalen, för sälja den ska jag inte. I love it!
Här är den förresten:
399620-80399620-73
(Korallfärgade) Dock inte hela klänningen eller de bästa bilderna direkt, men man ser den underbara färgen och det fina pärllivet. Ska leta upp en helbild.
Är i strl 36, men insydd till strl 34 i överdelen. Jättefin med klapprydd dragkedja (döljd) i ryggen och med draperad utsvängd kjol (ej tvådelad!)

På tal om inget: ÄR DET NÅN SOM VET HUR MAN GÖR SÅ ATT RUBRIKEN INTE BLIR STORA BOKSTÄVER? jag skriver rubriken med små men ändå blir de stora.. pust! Och jag har testat med olika typsnitt så de har inte med det att göra. Help.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0