yesyesyes!

God förmiddag! Väcktes utav målarna idag igen, men det gör mig absolut ingenting eftersom jag kommer upp på morgonen numera. en timme tidigare idag dessutom, 7:30. Så jag klädde på mig och tog en promenad i regnet, sen hoppade jag in i solariet och lyssnade på Rix Fm; dom är för roliga alltså!

Nu sitter jag och fixar en spellista till tjejkvällen den 20e (ute i god tid!) och hittade en låt.. låten som jag har hört på Lippan flera gånger och som jag verkligen ÄLSKAR, men som jag aldrig lyckats få tag på då jag inte kommit ihåg vad de sjunger. Nu hittade jag den! Jag är överlyckligt. Lyssna och njut:



Dock en remix som inte är lika bra som originalet men det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0