Tisdag



Vaknade imorse av att någon i huset gick upp och låg och blundade en stund för att vänta på att klockan skulle ringa kl7.30. När det kändes som jag legat i evigheter bestämde jag mig för att sätta på mobilen och kolla tiden, och till min förvåning var klockan bara 03:13 (!) Där låg jag och väntade på att gå upp och så var klockan mitt i natten. Jag försökte desperat somna om men kunde helt enkelt inte somna. Gick in och la mig i Emmas rum och kände att "aah nu kan jag somna om.. men tror ni jag somnar? Nej självklart inte. Jag nickade till några minuter men vaknade sen av att det kändes som att nån spolade runt allt vatten i magen, jättekonstigt! Det gick up för mig att det måste ha varit fullmåne eftersom det i princip är de enda nätterna då jag sover dåligt. Och månen har ju med vattnet att göra, inte sant? Jag vet att det låter jättedumt, men så tror jag iaf. Har dock inte haft en kalender där det står vilka datum fullmånen är på, så jag har inte fått någon bekräftelse..kanske någon som vet?

Efter många fler timmar gick jag upp, dödstrött, ur sängen och såg fram emot frukost. Då jag gjort min gröt, hällt upp mjölken och börjat äta upptäcker jag att mjölken är 8 dagar gammal (!? hur lyckas man bevara ett 8 dagar gammalt mjölkpaket frågar jag fam Z) så jag fick ta yoghurt istället. Yoghurten var iofs väldigt god.

Första dagen på Hemköp idag. Var där prick 8 för att lära mig kassan och det gick riktigt bra! Alla som jobbar där verkar väldigt trevliga och vi har faktiskt riktigt fina arbetskläder:) Trevligt trevligt. Så nu har jag fått en massa PLU-koder hem att lära mig, det ska nog gå bra.

_____________________________________________________________________________________________

Efter jobbet åkte jag till Ö.B för att titta om de hade nåt spännande samt för att hälsa på Emma, som jobbade i sina grön-gråa kläder;) Jag köpte fyra fina blockljus och sen åkte vi hem till moi:) Tittade på bröllopsklänningar (i don't know why) och bara mös. Hemma hos joccis nu och gör i princip ingenting, härligt.

Big hugs. Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0