Saturday

Hej folket!
Igår var det en väldigt trevlig fredagskväll. Jocce o co har besök från Norge så det var finmiddag med god kyckling- och bacongryta, mm! Emma och jag stod för efterrätten så det blev kladdkaka med glass, hemgjord chokladsås och hallon. När klockan var elva slocknade jag i soffan för jag var så himla trött! Sen vaknade jag och var jättepigg och tittade på nån Jackie Chan-film. Idag har Emma och jag varit en runda i stan och tittat på smycken. Pandoraberlocker till våra armband och lite navelsmycken till mig:) Sen var vi inne på lite inredningsaffärer och skaffade inspiration till lägenheten, mys!

Efter stan körde jag Emma till Johan (de skulle kolla fotboll) och sen tillbaks till Jocces hus och stensomnade i solen. Haha. Jag är en trött själ just nu.

Snart blir det 100-årskalas hos Gustafsson (50 x 2). Ska bli väldigt roligt! Big hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0