Söndag

God förmiddag!
En klassisk söndag breder ut sig framför mig.. åtminstone till känslan är dagen likadan som alla andra söndagar; det är sista dagen på veckan och man känner sig smått hopplös. Idag däremot är det underbart väder och jag vill inget hellre än att promenera runt tills solen går ner. Men det kan jag inte.. min fot är grön idag och gör ont.. fast mindre ont än igår, vilket är ett bra tecken. Så just nu väntar jag bara på att solen ska hinna komma in på vår balkong, så ska jag sätta mig där och bara njuta. Moa kom precis hem, hon har varit och dansat en liten sväng.

Annars ska jag försöka ta mig till simhallen idag och simma några kilometer. Men först ska jag ringa sjukvårdsuppvisningen (igen) och tala om att foten fortfarande gör ont att gå på.
Innan folk blir irriterade på mig för mitt tjat om min onda fot vill jag poängtera att jag inte är gnällig eller tycker synd om mig själv, jag tycker snarare jag är jävligt klantig och att det är så typiskt mig att hamna i en sån här situation. Jag skrattar lite åt mig själv.

Have a good day in the sun! Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0