Helgen

Goddag!
Nu har jag varit lite off ett tag, men det har berott på att jag haft finfrämmat i min lägenhet under helgen:)
I fredags kom Jocce, Johan, Patrik o Frida på besök för de saknade mig så himla mycket.. men innan de kommit fram grillade vi tjejer (och issas jocke) nere vid vattnet i solskenet. Jag hade gjort min egen marinad till kycklingen jag och Eve skulle äta, för vi orkade inte ta oss till Ica. Jag lyckades faktiskt överraska min egen talang, det blev kanongott:) Mitt i maten upptäcker jag en liten sork/mus som kutar runt i bakgrunden och samlar löv. Diana och Hanna utforskar saken och upptäcker att det är ungefär 100 hål ner i jorden som den lille aktivt grävt. Diana och jag härmar musen: "Hmm, vad ska jag göra idag? Jag gräver ett hål! Nu då? Jag gräver nog ett hål till.. och nu då?.. jag gräver ett hål till ett bibliotek, och sen ett till mataffären, sen ett för min pool.." haha

När mina gäster anlände satte vi oss och spelade "Med andra ORD". Dias Hanna o Mary ville också vara med:) Jag och Dias var grymma! Ville bara påpeka det..

Lördagen blev det staden. Jocce och Patrik shoppade som aldrig förr och jag lyckades hitta en söt bikini på Stadium:) Efter en lång dag och trötta fötter ställde vi oss i kön till Bosses och beställde wunderbar glass:) Deras marängswish-glass är inte att leka med..mm!

Efter hemgång, lite tid på balkongen i solen och god middag, började vi tagga för utgång. Kvällen blev jätterolig och vi hamnade på Platens, efter några om och men. What about some pics? Hm ja, de kommer så småningom för datorn har blivit knäpp! Sköt om er! Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0