Denna onsdag

Idag var det löpning i skogen, däremot powerwalk för mig och Hanna. Till vårdcentralen kl14.30 där jag blev konstaterad att jag har "morgon cardion stressymptom" (åtminstone tror jag det hette så) mycket enkelt fattat dåliga benhinnor. Så nu är det voltaren och zonsalva som gäller för mig ett tag framöver och dessutom INGEN dans! Tyvärr kroppen, du får härda för jag kan inte hålla upp 2-3 veckor. Jag ska ta det lugnt, lovar.

image163
Tabletterna som gör mig hel

Resten utav dagen har jag ägnat åt att handla mat och grubbla lite över lägenheten, alltså plocka undan och städa rent. Om 45 min är det hockey igen.. LHC-HV71!!! NU jädrar LHC, två vinstmatcher och ni har guldet.

På tal om hockey..ska ringa min älskade pojk och kolla vad han har för sig och bara påminna honom om att jag älskar honom:)

image165
Puss hjärtat


So long fellusimage164


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååh, va söta:) Va kul med dans, hur länge har du hållit på?:)

Ha en riktigt skön kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0