Attans

Party igår då, blev ändå lite bättre än förväntningarna så det var ok.
Hemma i jockes hus med en del andra folk. Diana, jag och Maria cyklade vingligt hem runt halv 3 och bara längtade efter mat.. jag sprang upp i lägenheten och hämtade allt jag hade lust att tugga på och så gick vi ner och stekte ägg och gjorde varma mackor. Mys!

Solen skiner idag, vilket gör mig glad idag igen:) Saknar min Joakim väldigt mycket nu bara, lite jobbigt, men han kommer hit nästa helg. Hade tänkt att gå på bodypump dag kl10, men jag känner att den tiden visst var lite för tidigt efter en utekväll. Hv vann igår efter förlängning, grattis till dem, synd för Lhc men så är de.

Nu ska jag äta frukost! Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0