"Stående ovationer för Moulin Rouge"



Puh. Efter en helg med föreställningar (och en arbetssöndag) är jag helt slut. Jag är trött i varenda led i hela kroppen, men väldigt väldigt lycklig. Äntligen får vi visa upp denna fantastiska musikal och vilken publik vi haft hittills. Under både fredagen och lördagens föreställningar har det till största del varit familj och vänner som tittat och hänförts. Efter premiärföreställningen hade vi en liten fest med hela ensemblen; mat, dryck och massa skoj. Jag och Emma kom inte i säng fören halv fyra på lördagsmorgonen.. När vi vaknade senare på förmiddagen gjorde vi en brakfrukost och sen började det plinga i telefonen; "Grattis till succén" "Så fina recensioner, gratulerar"... Jag och Emma insåg i samma sekund att vi måste ha fått goda ord utav tidningen och jag rusade ner till kiosken, med ett enormt leende på läpparna och sträckte mig efter tidningen..och där var jag, på förstasidan, sittandes på Emma och Stefanies axlar. Jag hoppade ut på gatan och rusade upp till Emma som stod och hängde ut över balkongräcket, fullständigt ivrig. Vi läste den fantastiska recensionen och tjöt av lycka, så otroligt härligt att få lön för mödan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0