C'est tres chic!

Hello friends!
Idag är jag minsann ledig, himla gott! Men här finns ingen tid för rastlöshet inte, både tvätt- & diskmaskin går i full gång och jag flänger runt i lägenheten som en iller, haha. Håller på för fullt med repliker och danser till musikalen, är man ledig så måste man öva :) Det går bra och det känns bara bättre och bättre ju större kläm man får på det. Däremot är jag lite händelserna i förväg och bara längtar tills jag får chansen att stå utanför the real Moulin Rouge i Frankrike, som blir ett självklart besöksmål nu när vi snart åker iväg. Har samlat ihop lite inspirationsbilder inför vår resa till fantastiska Paris (ni märker att jag helst hade velat åka igår?).. såhär vill jag gå klädd på franska kullerstensgator.. Enjoy.





Kommentarer
Postat av: Lena

Om du ska vara sådär chic så är en lunch i arkaderna på Place des Vosgues ett måste!!! Där blir man snygg bara man sätter sig...

2011-05-31 @ 14:53:14
Postat av: Lena

...och så måste ni hänga och ta en drink på "La Perle" - ett måste till...

Kram.

2011-05-31 @ 14:55:39
Postat av: Anonym

Bara en grej till: http://wikitravel.org/en/Paris/11th_arrondissement



Kram! Vi ses den 10:e!

2011-06-01 @ 08:31:51
Postat av: farmor o farfar

Oj!Om jag vore 45 år yngre.Önskar att Ni verkligen får uppleva Paris.Kram

2011-06-01 @ 23:44:10
Postat av: Johanna

Haha ja snart så åker vi!!

2011-06-06 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0