One weeks notice



MÅNDAG: Vaknade efter en god natts sömn på höger sida (värker fortfarande i bröstet, men värken har mer gått över till axeln) och upptäckte att min man var hemma, vilket gjorde att det plötsligt kändes som lördag, esom han varit borta på veckorna ett tag nu och jobbat. Frukost på espresso med P, sedan lånade vi ut oss till butiken i Oden och byggde om hela Casual dam, klappade varandra på axeln efter en dags arbete och var väldigt nöjda.

TISDAG: Kurs i Uddevalla, jag & Amanda + halva Esprit-teamet i väst. Föreläsare: My Gross & Annika Wallin. Mycket skrattkramp, torskrygg med färskpotatis och solpaus senare hade jag sånglektion på storgatan för Divina Sarkany. Alltid lika givande:)

ONSDAG: Tanke att fortsätta bygga om inne i oden sprak, då P's son ramlat ner från högt berg och brutit handleden. Ledig dag istället som hunden och jag tillbringade i skoftebyn med Emsan. Promenad, skogsspring, sol på balkong och mycket god hemgjord pizza. Drama på kvällen: scen 3, rullade mig på golvet, smällde champagneflaska i brickvagn och svimmade.. på låtsas alltså.

TORSDAG: Ombyggnad i Oden fortsatte. Dagen till ära tog vi oss ann Edc tjej & accessories. Gick hem 17.30 och var mycket nöjda med resultatet. Hemmakväll med powerwalk, mathandling & hundklappning.

IDAG: Jobb på Överby, vilket kändes som åratal sedan sist (förra fredagen), middag på Phasa Thai med massa tjejor, Buddy's för bowling och sen ? Vem vet..kvällen är lång. Och i helgen är jag ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0