Oh dear sun, where are you?

EN LEDIG DAG utan sol känns inte riktigt okej. Det som har varit strålande väder hela helgen när jag jobbat! Jag satte mig faktiskt på lastbryggan på lunchen igår och fick lite fräknar på näsan, så himla gott :) Inatt har jag sovit hos m&p, brukar bli en natt i veckan nu när min herre är i Sthlm och jobbar. Sitter och bläddrar mig runt på diverse online-shoppar vilket egentligen inte är så bra.. jag har redan handlat kläder så det räcker denna månaden! Men vårkläder får man ju bara inte nog av! Ska snart hem och damma av lite gamla vårjackor och kanske t.o.m drar på mig skinnjackan till dansen ikväll? :)


En väldigt fin sommarklänning, om ni frågar mig. Från H&M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0