God don't want me to build muscles

JA MEN DET ÄR väl såklart att jag, som alltid är noga med ordentlig uppvärmning, rätta rörelser och stabilitet i kroppen under träning, går och knäcker bröstmuskeln!? Jag drar lite förhastade slutsatser, men det började med att jag kom till jobbet från träningen imorse och hade lite ont när jag andades eller lyfte kartonger. Tillslut stegrade det sig och det allra sista, innan jag fick ringa in Pernilla för att stänga, kunde jag knappt säga tre tysta ord i följd fören det gjorde ont. Nu har smärtan gått över i något helt annat, nu gör det inte bara längre ont när jag andas utan mer hela tiden. Det känns som att det skulle kunna kännas såhär om något var av.. men jag har peppar peppar aldrig brutit något eller gjort en rejäl sträckning, så jag vet liksom inte.. Hur känns det?

Saken hör till den att jag gjorde benböj med rodd, vilket jag ofta gör, med skivstång och inte speciellt tunga vikter.. min kropp är van vid denna typen av övning så det är därför jag inte alls förstår vad jag kan ha gjort?

Förutom det så har dagen varit bra! Men just nu känner jag bara för och gå o klänga på min stackars man istället, han får tycka lite synd om mig idag :) Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0